Thursday, August 12, 2010

Masa Silam..

merindui..

tekenang aku tentang masa silam ku..

masa silam yg penuh dgn suka & duka..
masa silam yg penuh dengan kejayaan & kegagalan..

Merindui mu, wahai masa silam ku..

masa silam itu penuh dengan kisah kau & aku..
masa silam itu penuh dengan kenangan kau & aku..

aku merindui mu..

masa silam yg telah menyatukan kau & aku..
masa silam yg telah bersama kau & aku..

masa silam,
aku merinduinya kerana kau penuh dengan segala yg aku inginkan di ketika ini..
aku merinduinya kerana kau yg membawa aku kesini.

aku merindui mu..

aku merindui mu walau kisah kt xpernah sempurna..
aku merindui mu walau kisah kt penuh dugaan..

masa silam yg beralu..

salahkan aku menjadi aku?
salahkan aku mencintaimu?
salahkan aku merinduimu?

jika benar aku besala di masa silam ku, izinkan aku membetulkanye di masa kini..
izinkan aku menjdi yg terbaek untuk dri mu..
izinkan aku mencintai mu sepenuh jiwa..

sudah berlalu masa silam ku...

terima kasih masa silam..kau mengajar aku tentang erti kesetiaan..
kasih syg & kepercayaan..
terima kasih masa silam kerana menjadi sebahagian dari hidup ku..







p/s: kepada masa silam ku, terima kasih..mgkn kt xbesame & tidak sehaluan kini..tp yakinla yg aku sentiasa mengenang mu, duhai masa silam ku..terima kasih..

No comments:

Post a Comment