Wednesday, August 4, 2010

taip menaip mengenang kisah

entry hari ini pasal cerite aku yg sgt bosan & sunyi..hari2 di kachi sgt membosankan..rutin harian seperti biasala, class mula 9.30-3.30..aku akan bangun kul 8 pg..kekadang 7.30 pg dah bgn & kekadang aku xle na tido pun..mata nie semakin xle na tetutup ble mengenang cerita lalu..aku semakin merindukan si Penyet..sgt merindui ye..skang nie aku pun xtataw pe na rase orckp..akusendri xtaw..
hm..semakin lama aku semakin risaw bile otak & hati saling bergadoh..saling xsefahaman..otak na laen, hati na laen..sume uh sgt merisawkan aku nie..risaw bile otak bepikir laen & hati laen..haih..aku sgt merindui dia..dia jer di hati..xle na pikr pape lgi..kalau ladia tahu yg aku sgt syg dekat dia, mgkin dulu aku dah besame dia lg..dah same2 abis diploma..& same wat degree..sesame jer..mgkn aku akn menjdi penchenta yg terhebat & plg bahagia..sang pengchenta yg sgt mencintai kekasihnya..itu aku..aku yg mencintai si dia..
kalau la syg aku tahu..hm..aku syg dia, aku rindu dia, aku syg dia & plg penting aku na dia! na dia saje..kalau aku tesilap kata maapkan aku..kalau aku tersalah laku lupakan saja..apa yg penting kisah aku & dia akan berakhr dgn cerite yg indah, kenangan yg terindah..akan aku abadikan kisah ini besame ku sehingga ke akhir hayat ku..bia dia menjdi kenangan terindahkuh..teman & kekasih hati..
p/s-syg, ddy syg mmy sgt2..ddy ade mmy jer..ddy rindu mmy..tuhan jer taw betapa rindunya hati nie..betapa ddy na sgt jmpa mmy..na peluk mmy..na kish mmy..ddy rindu serindunya..ddy syg mmy..tp sorry syg, ddy xbole besabar..ddy semakin selfish sbb ddy sgt syg an mmy..sorry..

No comments:

Post a Comment